19 Şubat 2009 Perşembe

İzmirli Hatice

slm millet bu anlatacağım gercektir.Hatice hemsire uvnde okuyor. onunla grştük önce cafede oturduk sonra hadi eve gidelim dedik tamam dedi. 15 dk sonra ewe gittik. kapıdan girer girmez yapıstı dudaklarıma bnde cevap verdiim hemen orda bi seviştik cılgınlar gibi sonra onu yavas yvas soydum. tas gibi göğüslerini yalamaya basladım.sonra asağı doğru inmeye basladım amına doğru orayıda yaladım sulanmıstı zaten kendinden geçmişti. sonra bnim yarağı da ağzına verdim güzelce yaladı sonra ters cevirdim ve direk götüne girmeye basladım basını sokarken biraz zorladım kacmasın diyede belinden bastırıyordum soktum sonra ama bi ses çıkardı ki ağzını kapatmak zorunda kaldım çıkar diye yalvarıyodu askım çıkar yapma diye ağlıyodu ama ben girip cıktıkca o ağlama sesleri kesilip zevk seslerine dönüşüyordu. girip cıkmalarım hızlandıkca onu zevk almasıda artıyodu.ilk postayı attım. dinlendikten sonra yatarken yine yarağımı ağzına verdim kaldırdı tas gibi yaptı hemen yine götüne dayadım hayır dyodu ama bn dinlermiym soktum tek hamlede ahhh diye ses çıkardı götü yarağıma alısmıs rahatca girip çıkıyordum artık harikaydi artık hatice zevkten çıldırıyordu askım bnim canım bnim sok erkeğim diyodu..bnde verdeikce veriyodum .. harika bişiydi ewin her bi köseşinde her turlü pozisyonda siktim onu.. şimdi herzaman arıyor ew ayarladım gel sik diyor bnimde yolumun üstünde olunca canım istediği zaman çakıyorum geciyorumm haticee videosunu bile cektik koleksiyon yapıyoz ... gerckten süperdi götü hatice bekle geliyom yine ac götünü parcalayacam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder