19 Şubat 2009 Perşembe

Musluk Tamircisi

Bir gün evimize muslukları tamir etmek için iri yarı bir tamirci geldi. Adam oldukça kaslı bir vucuda sahip yaklaşık 35-40 yaşlarında biriydi. Banyoda musluklarla ilgilenirken eşimde altındaki kısa şortla çamaşır makinesini boşaltıyordu. Adamın kaçamak bakışları eşimin kalçalarına takıldığını fark ettim biraz kızmıştım fakat sesimi çıkaramadım.

Eşim olanlardan habersiz tekrar makineye doğru domaldı ve adam iyice ağzının suyu akmış bi şekilde dalmıştı karımın götüne derken benimde ona baktığımı fark edince hemen utanarak kaçırdı gözlerini. Sonra ben eşime dışarıda adam senin götüne fena bakıyor yavrum dedim. Eşim de kızarak bana manyak-mısın sen canım yanlış görmüşsündür o işini yapıyor dedi.

Ama içten de heyecanlandığı gözlerinden okunuyordu. Adamın önünün kabardığını ben fark etmiştim bile. Ben de tamam o zaman ben bi markete kadar gidiyorum dedim ve evden çıktım. Ardından çaktırmadan geri geldim ama kimse fark etmedi tabi. Eşimin aklına kurt düşmüştü bi kere. aslında böyle fantezileri aklından bile geçirmezdi ama içinde derin bir arzu varmış demek.

Yatak odasında bi şeyler yaptı meğer sütyenini çıkartmış ve üzerindeki tişörtten de göğüsleri meydana çıkmış. Tekrar banyoya girerek bu sefer bilinçli olarak adama karşı domaldı ama gözüde çaktırmadan adamı kesmekte. Adam iyice afalladı ve bakarken çaktırmadan pantolonun önündeki şişkinliği de düzeltmeye çalıştı. Bunu da fark eden hatun birde önden eğilip göğüsleri herifin önüne serince adam resmen eridi. Ama benim yokluğumun da adam farkında değil.

Hatun da iyice heyecanlanmış olduğu her halinden belliydi. Şimdi durduk yere gel beni sik de denmez ki. Aynı zamanda kendiyle de çelişki içinde. Vücudunu saran şehvet onu adamın kucağına oturtmaya çalışıyor ama beyni bu olaya iğreniyor. Neyse bu sürümceme de birkaç dakka geçti ve sonunda şehvet baskın çıkmış olacak ki. Adama dönerek şey eşim markete gitti de bana bi yardımcı olabilir misiniz dedi .Adam da tabi yenge diyerek fırladı ama önündeki şişlik belli oluyordu hala.

Şurada bi şey sıkışmış diye gösterirken tekrar yakından bütün güzelliğiyle göğüslerini sergiledi karım. O sırada da zaten adamın tam önünde domalır pozisyonda . Adam donmuş, ama hamleye ceserat edemezken bir de götüyle hafiften pantolonuna dokununca artık ok yaydan fırladı. Adam arkadan sardığı gibi göğüslerini sıkıca yakaladı karımı. Eşim önce naza çekerek ya yapmayın bak hem eşim birazdan gelir falan dedi. Adamda tamam abla ben elimi çabuk tutarım sen çok güzelsin dayanamadım ne yapayım dedi. Adama kalsa şortun üstünden sikecek.

Ardından dilini daldırdıHayvan gibi somurmaya başladı karımın göğüslerini. Sıkıca sıkıyor, yoğuruyor ve emiyordu. Sonra oradan aşağılara indi diliyle ve tek hamlede donu ve şortuda indirdi aşağıya. Ardından dilini daldırdı o tertemiz amcığa. Artık karımda iyice azmıştı ve coşmuştu merakla adamın fermuarını açtı ve dondan fırlamaya yüz tutmuş yarağı dışarı çıkardı. Aman tanrım der gibi önce baktı yarağa hem uzun hem kalın bi şey.

Heyecandan dizleri titriyordu. Diliyle şöyle etrafını yaladı önce taşakları yumruk gibiydi adamın. Adam hemen boşalır gibi olunca çıkardı ağzından yarağı. Biraz yavaş ol canım o kadar da çabuk olmasın diye adamı biraz rahatlatmaya çalıştı. Adam artık eriyordu karşısında. Tekrar makinenin önünde domalır pozisyona geçti eşim ve adam kemik gibi yarağı sürtmeye başladı amına.

Zaten amı sulanmış yalamaktan ama yarakta biraz büyük olduğundan hafif bi korkuda var karım da. Adam sulanmış amcığa başını hemen sokuverdi karımdan ıııhhhh sesi çıktı sadece oda benim gibi gerisini düşünüyordu ardından adam hepsini bi seferde doldurunca az bi çığlık attı karım. Ama sonra da bu genişlik ona acayip hazlar yaşatmaya başlamıştı. Çılgınlar gibi götünü sağa sola sallıyor ve acayip bi şekilde siktiriyordu kendini. Adamdan önce en az iki kere boşaldığını hissettim.

Adamda sonuda hırıltılar içinde bütün döllerini boşalttı o güzel götünün üzerine. Adam maf olmuş bi şekilde çok güzel bi götünüz var diyerek karımı götten de sikmek arzusun da olduğunu belirtti. Ama artık benim gelebileceğim endişesinden mi, yoksa hiç kendini götten siktirmediğinden mi bilemiyorum ama anlamamazlığa geldi. Artık işimize dönelim dedi karım ve hemen toparlandılar.

Sonra bende yeni gelmiş gibi beş dakika sonra geldim içeri. Adam kan-ter içindeydi o usta bayağı yorulmuşsun dedim. Adam da biraz utanarak evet abi bu iş biraz yordu beni dedi. Adam işini bitirip evden gitti. karımda bir şey olmamış gibi hayatına devam etti bende çakmamış gibi yaptım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder