19 Şubat 2009 Perşembe

Kömürlükteki Miss Türkey

Bir 007 klasiği daha. Üstesinden gelemediğim bisiklet sevgim yüzünden başıma gelen en güzel şey bu oldu heralde. Yazın ortasındayız ben gene arabayla urasmayıp bisikletle urasıyorum. Bizim mahalleninde dillerden düşmeyen bir güzeli var Sibel. Çoğu erkek peşine düşmesine rağmen yüz vermeyip götünü başını açan sokakta yürürken benim arkadaşlarda dahil arkasından bakanlarının ağızlarının suyunu akıtan bir hatun. Nese işte bu ara sıra geçerken bana falan bakıyo ben yüz vermiyom yüz versem yanındaki sürtüklere oltaya düşürcem falan dicek. Bu hatunda bizim binada oturuyo ama ben fazla muhattap olmuyorum tabi. ee bizimde bi şeklimiz var. Nese işte ben bisikletimi uzun süredir kullanmıyodum bi bakjıyım dedim ne olmus ne bitmiş Kömürlüğe indim baktım arka tekerin havası inmiş nese eve çıktım pompayı aldım kömürlüğe inerken Sibel bina kapısından giriş yaptı. Bi gözgöze geldik. Nese ben kafamı çevirdim aşağıdaki karanlığa doğru yöneldim. Bisikleti çıkardım kömürlük koridoru geniş orda hava bastım bide firenleri falan yapıyım elimi deymişken derken Sibel kömürlüğe indi. Az önce binaya girerken altında kot vardı şimdi mini etek giymis ak :. Nese işte dedi neyapıyosun falan dedi bisikletle urasıyorum dedim. nese bende kömürlükteki eski öss kitaplarımı atmaya geldim falan diye hikaye okuyyo bu :. Dedim kesin öyledir. Ben yere doğru eğildikce bu bana yaklasıyo eteğinin altını göstermek istermiş gibi hareketlerde bulunuyo :D. Nese bi sigara yakayım dedim kibritide cebimdekileri koyduğum kömürlükteki rafa koydum buda yanımda tabi. Dedim kibriti getiriver hayrına nese işte bu kibriti getirdi tam yakcakken yere döktü kibriti. Buda kasıtlı haraket. Dedim tamam ben toplarım sen bırak. Dedi yok ben döktüm ben toplayım nese dedim hadi topla bakalım. Onu dememle hatun önüme bir domaldı Içinde iç çamaşırı yok ! :. Ulan varya hayatımda gördüğüm en güzel manzaralardan biriydi. nese işte yaklaşık 2.5 dakikada falan kibriti topladı benimki iyice sabırsızlandı tabi bu arada. Gittim ayağa kalkınca yapıştım öpüşmeye başladık eteğini sıyırdım bi yandan mükemmel götünü sıkıyorum bi yandan VOLKANIN kaynağını okşuyorum : Edebiyat nasıl Nese işte ben pantolonu indirdim hemen. Kız saxo çekmeye başladı hiç beklemezdim ak o yaştakiler hep iğrenir oysa :. Nese işte bu saxo cekiyo ben ufacık göğüslerini okşuyorum kaldırdım bunu kucağıma aldım başladı zıplamaya :D. Salak bide çığlık atıyo binayı aşağı indircek aq :. Nese ben bunu domalttım ama nasıl sikiyorum ter içinde kaldım aq :D. Kıza resmen mazoşist bi şekilde davranıyorum kızında hoşuna gidiyuo tokatlıyorum falan nese işte 1 posta kaydım yaklaşık 5 dakikada. sonra bi 3 dakka falan daha öpüştük bunla. telefon numarasını aldım o günden sonra 2 kere daha sikiştik sokaktaki abazalar izlerken ben sikiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder